Esettanulmány: Elektromos járművek beszállítói támogatása – A G&P sürgős támogatást nyújt az elektromos járművek Tier 1 beszállítójának

A kihívás

Az elektromos járművek szervokormányrendszereinek Tier 1 beszállítója nem tudott támogatást nyújtani egy kínai autóipari OEMnek, mivel a szigorú COVID-19 utazási korlátozások megakadályozták, hogy a tartományból a nem rezidensek kiutazzanak vagy belépjenek. Ez azt jelentette, hogy az új járműegységek gyártása az OEM üzemében nem folytatódhatott, mivel sürgős szoftverfrissítésre volt szükség, és az idő sürgetett.

A gyártási menetrendek betartása érdekében gyors és hatékony válaszra volt szükség, hogy az eredeti ügyfélmegrendelések teljesüljenek az OEM számára, és így megvédjék az ügyfelet a járműgyártóval való kapcsolati károktól.

A megoldás

A G&P 48 órán belül sürgősen összeállított 16 magasan képzett és megbízható technikust a környező városokból az autóipari OEM-hez. A G&P éjjel-nappal és a szokásos irodai munkaidőn kívül dolgozó technikusai az új modell gyártási követelményeinek megfelelő szoftverújrafrissítéssel támogatták az ügyfelet, biztosítva, hogy az ügyfél megkapja a gyártási folyamatok fenntartásához szükséges támogatást.

 

Az eredmények

A csapat gyors és rövid határidőn belüli összeállításával a G&P segíteni tudott a Tier 1 beszállítónak 10 000 alkatrész sikeres szofterfrissítében és a munka másfél hónap alatt történő befejezésében.

A G&P támogatásának köszönhetően az ügyfél időben teljesíthette a vevői megrendeléseket, elkerülve ezzel saját maga és az OEM hírnevét, és tovább erősítette a G&P és a beszállító közötti kapcsolatot.

A beszállító azóta arra kérte a G&P-t, hogy biztosítson technikusokat más alkatrészek újratöltéséhez, a kapott hatékony és alapos szolgáltatás miatt.

Minőségügyi szolgáltatások nemzetközi partnereink számára 1994 óta.

Beszállítók OEM-ek

Kapcsolat

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management Kft 1133 Budapest, Váci út 76.

    +36 1 550 0339